Chestionar de evaluare a satisfacției pacienților

Stimate /-a asigurat/-a,

In vederea imbunatatirii serviciilor oferite in unitatea noastra, va rugam sa completati urmatorul chestionar si sa il depuneti in cutiile aflate la cele 2 intrari in spital si cea din sectia medicina interna si ingrijiri paliative.

Modalitatea este de bifare a variantei care se potriveste.

Nu va fi completat de minori si persoane fara discernamant temporar sau constant, ci de tutorii legali/apartinatorii acestora.

Acest chestionar esta ANONIM, nu trebuie semnat si va fi utilizat numai pentu aprecierea calitatii serviciilor oferite, pentru imbunatatirea lor.

Raspunsul dvs este foarte important pentru noi !

 

 

 

1.
2. Varsta dvs ani.
3. Sectia unde ati fost internat/-a
4. La internare ati fost insotit catre sectie de:
  • Personalul sanitar
  • Apartinatori
  • Ati mers singur

5. La internare ati primit informatii referitoare la drepturile si obligatiile pacientului in unitatea noastra:
  • Da
  • Nu

6. Ati primit si completat la internare formularul de consimtamant informat?
  • Da
  • Nu

7. Sunteti multumit de calitatea informatiilor primite asupra diagnosticului, tratamentului si regimului prescris?
  • Da
  • Nu

8. Ati fost insotit de personalul sanitar pe timpul transportului intern la internare (pt. investigatii), in cadrul spitalului ?
  • Da
  • Nu

9. Calificativul pe care îl dati pentru calitatea:
  • 9.1 Cazarii Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.2 Curateniei Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.3 Hranei si serviciului de distribuire Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.4 Lenjeriei si efectelor Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.5 Amabilitatea si disponibilitatea comunicarii cu personalul medical si de ingrijire: Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.6 Timpului acordat de medicul de salon pentru consultatie: Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.7 Ingrijirilor medicale acordate de:
    • 9.7.1 Medicul de salon Nesatisfacator Bine Foarte bine
    • 9.7.2 Asistentele medicale Nesatisfacator Bine Foarte bine
    • 9.7.3 Infirmiere Nesatisfacator Bine Foarte bine
  • 9.8 Ati fost multumit de ingrijirile acordate:
    • 9.8.1 In timpul zilei Da Nu
    • 9.8.2 In timpul noptii Da Nu
    • 9.8.3 Sambata, duminica si sarbatorile legale Da Nu

10. Ati fost instruit asupra modului de administrare a medicamentelor?
  • Intotdeauna
  • Uneori
  • Niciodata

11. Administrarea medicamentelor pe cale orala
  • 11.1 S-a facut sub supravegherea asistentei Intotdeauna Uneori Niciodata
  • 11.2 Cum ati primit medicamentele pentru o zi de tratament? Toate o data Impartite in prize

12. Medicamentele administrate in spital
  • V-au fost administrate doar din Spital
  • V-au fost cumparate de familie
  • Ambele variante

13. In cazul in care medicamentele au fost administrate de familie, care a fost procedura ?
  • Pe baza de reteta simpla eliberata de medicul din Spitalul de Boli Cronice Smeeni
  • Pe baza de reteta eliberata de medicul de familie/specialist la recomandarea medicului din spital

14. Impresia dvs. generala/motivatia pe scurt privind calitatea serviciilor primite
  • Nesatisfacator
  • Bine
  • Foarte bine

15. V-ati interna la nevoie, oricand, sau ati recomanda spitalul altor persoane:
  • În mod cert da
  • Probabil ca da
  • In mod sigur, nu

16. De unde ati aflat de acest spital sau cine vi l-a recomandat?

17. Cum apreciati calitatea comunicarii cu personalul medical si de ingrijire:
  • Nesatisfacator
  • Bine
  • Foarte bine

18. Ati fost intrebat si informat in legatura cu stabilirea datei probabile a externarii:
  • Da
  • Nu

19. Observatii si sugestii referitoare la aspectele pozitive si/sau negative ale ingrijirilor medicale din timpul spitalizarii

20. Ce anume v-a placut cel mai mult sau ce nu v-a placut ?
Ce v-a placut cel mai mult

Ce v-a displacut

verification image, type it in the box

 

Va multumim si vom tine cont de opinia Dvs. !

Spitalul de Boli Cronice Smeeni
Manager,
Dr. Bioing. Marilena Dobrescu